پدرامپدرام، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره

پدرام کوچولو

****پدرام جون خوش اومدی****

1392/10/7 8:55
نویسنده : مامانی
330 بازدید
اشتراک گذاری

«یه حسی بهم مبگه امروز با بقیه روزها فرق میکنه»

اینجا دست باباییمو گرفتم

مثل هرروز تو شکم مامانی جا خوش کرده بودم و واسه خودم چرت میزدم. خواب

چشمامو وا کردم و توهمین حال یهو چشمم به یه طناب افتاد به خودم گفتم: آخ جون الان تاب بازی میکنم. خیلی کیف میده از خود راضی

 

 

 

 

 

 

اما پیچید دورم و هرکاری کردم نتوستم بازش کنم. افسوس

ای کاش یکی کمکم کنه.آخ

هرچی تقلا میکردم فایده نداشت.اوه

تا اینکه یهو دیدم یه اتفاقاتی داره می افته.

آره! انگاری یکی داشت دیوار خونمو میبرید.نگران

آخیش الانه که از دست این طناب بدجنس خلاص شم.

یه دست اومد و سرمو کشید بیرون. وای اینجا دیگه کجاست؟؟؟؟؟؟

من میترسم.استرس

مامانی کجایی. چرا دیگه صدای قلبتو نمیشنوم. نگران چرا اینجا اینقد نور داره. باید گریه کنم. گریهاولین گریه..............

اینم اولین اثر انگشت از نوع پا

اینا چی از جونم میخوان. پس مامانم کجاس؟ اٍاٍاٍ پس مامانم این شکلیه. این آقائه کیه؟ چه مهربونه. آهان فهمیدم  این باباییمه. هورررررررررررا

پس چرا منو از مامانم جدا میکنید؟نگران

اینقده منتظر شدم تا مامانمو دوباره دیدم.قلب

وای که چقدر گشنمه. اما چطوری باید غذا بخورم من که بلد نیستم. ای وای چقدر شیر خوردن سخته. نمیتونم نمیتونم .....

همه چی اینجا فرق میکنه. جز بغل مامانی.ماچ

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان هامان
10 اسفند 90 9:16
پدرام جونم تولدت مبارکمامانی وصف زیبایی از تولد پدرام جون بود
مامان علی خوشتیپ
10 اسفند 90 10:32
تولدت مبارک عزیزم.الهی 120 ساله شی
مامان ترنم کوچولو
10 اسفند 90 14:36
تولدت مبارک عزیزم
مامان آرینا موفرفری
10 اسفند 90 16:09
-----------------()---()-()-()-() -----------------||---||-||-||-|| --------------{*~*~*~*~*~*~*} ---------@@@@@@@@@@@@@@@ --------{~*~*~*~*~*~*~*~*~*~} ---@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ---{~*~*~*~*~HAPPY~*~*~*~*~*~} ---{~*~*~*~~ BIRTHDAY! ~~*~~*~*} ---{~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*} ---@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ .....$$$....$$$............................................... ...................................$$.................... ..................................$$...........................................$$$....$$$. ....$$$..........$$$$.......$$.............$$$$.......$$$ ...$$$.........$$...$$......$$............$$...........$$$................................$$$ ...$$$$$$$$$$$$$.......$$............$$$..........$$$................................$$$ ......................$$$$.....$$$$$$$$$$$$$$.....$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ...............................$$.....$$$$$$$$$$$$ ...............................$$.....................$$$ ...............................$$.....................$$$ ................................$$...................$$$ .....$$$$........$$$.......$$.......$$........$$$....................$$$ ...$$...$$......$$$.........$$.....$$.........$$$....................$$$ ...$$$$$$$$$$$$$$$$$$$.....$$...........$$$$$$$$$$$$$$$$ ..........................................$$........$ .........................$$$.............$$$$$$
❤مامان آزی❤
31 مرداد 91 13:39
___________________--------
_________________.-'.....&.....'-.
________________\.................../
_______________:.....o.....o........;
______________(.........(_............)
_______________:.....................:
________________/......__........\
_________________`-._____.-'شاد باشي مهربون
___________________\`"""`'/
__________________\......,...../
_________________\_|\/\/\/..__/
________________(___|\/\/\//.___)
__________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت
___________________)_ |_ (__
________________(_____|_____)
............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........



ممنون دوست خوبم
حمتا بهت سر میزنم