پدرامپدرام، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره

پدرام کوچولو

پارک بازی

1391/5/22 16:00
نویسنده : مامانی
287 بازدید
اشتراک گذاری

امشب همراه بابایی و مامانی رفتیم پارک.لبخند

البته اولش قرار نبود بریم پارک هااااااااااااا!!!!ناراحت

مامانی و بابایی میخواستن خرید کنن. اما من دلم بازی میخواست؛نایت اسکین

دوست نداشتم همش تو بغل بابایی باشم؛

آخه من دیگه واسه خودم مرد شدم و بلتم که راه برم؛گاوچران

دلم میخواست خودم راه برم و همه جا رو نگاه کنم و به هر چی دلم خواست دست بزنم؛مژه

مثلا برم نرده های پیاده رو رو بگیرم؛

یا از پله های مغازه ها بالا و پایین برم؛

خلاصه اینقدر من اقتدار به خرج دادم که مامانی و بابای بیخیال خرید شدن و منو بردن پارک.از خود راضی

 

 

اونجا هم که رفتیم مامان و بابا میخواستن رو صندلی بشینن و منم کنارشون بازی کنم.آخ

اما بازم من موفق شدم و اونها رو مجبور کردم منو ببرن زمین بازی پارک. هوررررررررررررراااااااااانایت اسکین

 

خیلی بهم خوش گذشت. کلی بازی کردم

دارم فکر میکنم از بین سه تا سرسره کدومشونو انتخاب کنم؟؟؟

عسکاش هم گذاشتم تو ادامه ملطب

 

شنیدین میگن بین دوراهی گیر کردم؟ حالا من بین سه راهی گیر کردم متفکر

میخوام سر بخورم اما موندم از کدوم یکی از این سه تا باید برم

اینم یه راه جدید برای بالا رفتن از سرسره

تازه کلی هم الاکلنگ بازی کردم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)